Zamieszczone przez _tm_
Skoda Yeti, New Kia Sportage, Mitsubishi ASX - który wybrać?
Zwiń
X
-
akurat przy prędkościach miejskich opory powietrza nie powinny mieć znaczenia :szeroki_usmiech :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Możliwe, że masz rację. Nie mam pojęcia jaki wpływ ma opór powietrza na spalanie przy 80-120km/h.Zamieszczone przez MisiekWAWakurat przy prędkościach miejskich opory powietrza nie powinny mieć znaczenia :szeroki_usmiech :wink:Zamieszczone przez _tm_Poza tym Yeti jest cięższe i ma większe opory powietrza. A w ogóle to 1.2 wcale nie jest taki oszczędny :diabelski_usmiech.
Komentarz
-
miasto miało byćZamieszczone przez _tm_Możliwe, że masz rację. Nie mam pojęcia jaki wpływ ma opór powietrza na spalanie przy 80-120km/h.Zamieszczone przez MisiekWAWakurat przy prędkościach miejskich opory powietrza nie powinny mieć znaczenia :szeroki_usmiech :wink:Zamieszczone przez _tm_Poza tym Yeti jest cięższe i ma większe opory powietrza. A w ogóle to 1.2 wcale nie jest taki oszczędny :diabelski_usmiech.
iaskownica:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
powyżej stówy rosną dość gwałtownieZamieszczone przez _tm_Możliwe, że masz rację. Nie mam pojęcia jaki wpływ ma opór powietrza na spalanie przy 80-120km/h.Zamieszczone przez MisiekWAWakurat przy prędkościach miejskich opory powietrza nie powinny mieć znaczenia :szeroki_usmiech :wink:Zamieszczone przez _tm_Poza tym Yeti jest cięższe i ma większe opory powietrza. A w ogóle to 1.2 wcale nie jest taki oszczędny :diabelski_usmiech.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
No co ? :wink: Kiedyś próbowałem jechać zgodnie z przepisami, ale nie wytrzymałem nerwowo :diabelski_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWmiasto miało byćZamieszczone przez _tm_Możliwe, że masz rację. Nie mam pojęcia jaki wpływ ma opór powietrza na spalanie przy 80-120km/h.Zamieszczone przez MisiekWAWakurat przy prędkościach miejskich opory powietrza nie powinny mieć znaczenia :szeroki_usmiech :wink:Zamieszczone przez _tm_Poza tym Yeti jest cięższe i ma większe opory powietrza. A w ogóle to 1.2 wcale nie jest taki oszczędny :diabelski_usmiech.
iaskownica:
Komentarz
Komentarz